The Big Bang Theory replikleri

Kripke: Yükseklikten korkar mısın Sheldon?
Sheldon: Pek değil. Yükseklik korkusu mantığa aykırı. diğer bir taraftan düşme korkusu mantıklı ve gelişim gösteren bir şey.

————————————————————————————

Sheldon ehliyet almak için başvuru yapar. Başvuru için bir test verilir.
Sheldon: Sadece bak. İlk soru çok mantıksız. “Araba kullanırken önünüzde kaç arabalık boşluk bırakmalısınız?” Bunu cevaplamanın bir yolu yok. Çünkü “araba” standart bir ölçü birimi değildir.

———————————————————————————–

Penny: Sheldon sen akıllı bir adamsın
Sheldon: Akıllı mı? Akıllı olarak nitelendirilebilmem için IQ’mun 60 puan eksilmesi gerekir.

———————————————————————————

‎( Ekip Fizik bowlingi denilen bir bilgi yarışmasına katılır ve her soruya Sheldon (IQ’su 187) cevap verir. Howard ( Mühendistir kendisi) buna sinirlenir)
Howard: Mühendislik ile ilgili sorulara benim cevap vermem gerekmiyor mu sence de? Ben bir mühendisim yani.
Sheldon: Bu mantıkla da benim antropoloji (insan bilimi) ile ilgili bütün sorulara cevap vermem gerekir. Zira ben de memeliyim.

———————————————————————————-

Sheldon: Al bu parayı.

Penny: Aptallaşma

Sheldon: Ben asla aptallaşmam.

————————————————————————————

Penny: Borcumu en kısa zamanda ödeyeceğim.

Sheldon: Elbette ödeyeceksin. En kısa zamandan daha önce ödeyebilmen mümkün değil zaten

————————————————————————————-

Penny: O zaman neden trenle gidiyorsunuz?

Leonard: Oylama yaptık. Üçümüz uçağı oy verdik. Sheldon trene oy verdi. Biz de treni seçtik.

————————————————————————————

Leonard’ın cep telefonuna Stuart tarafından sesli bir mesaj bırakılır.

Sheldon: Konrol etmeyecek misin?

Leonard: Hayır

Sheldon: Mesajlarını kontrel etmelisin. Telesekreterin çıkmasına izin vermek mesajlarını kontrol etmekle tamamlanan sosyal bir anlaşmanın yarısı demektir. Eğer bu anlaşma iptal olursa tüm anlaşmalar iptal olur ve anarşiye sürükleniriz.

————————————————————————————-

Howard: Sheldon yanılıyorsun. Wolverine kemik pençelerle doğmamıştı.

Sheldon: Çok zeki biri olduğumu bilirisin. Yanılıyor olsaydım sence bunu bilmez miydim?

——————————————————————————–

Raj: Böceklerden nefret ediyorum. Ödümü koparıyorlar.

Sheldon: İlginç. Hanımlardan ve böceklerden korkuyorsun. “Hanımeli” çiçeğine konmuş bir böcek görsen korkudan ölürdün herhalde.

————————————————————————————,

Leonard: …. ya da Peter Pan’da timsahın kopardığı eli nasıl yuttuğuna bakıyordur.
Sheldon: Kaptan Hook’un elini bir krokodil ( timsah familyasından bir tür) yedi. Timsah değil. Benimle dalga geçeceksen en azından bunu doğrularla yap.

———————————————————————————

Penny: Sheldon, sandviç zaten yarım yapılıyor.
Seheldon: Yarım sandviç yapamazsınız ki. Eğer bir sandviçin yarısıysa o sadece küçük bir sandviçtir.

————————————————————————————-

Penny: Buraya ( Lokanta) geldin ve onlar da seni işe mi aldı? Bu kada basit mi?
Sheldon: Hayır elbette değil. Para istemediğim için işe alınmama gerek kalmadı. Buraya geldim, elime bir tepsi aldım ve insanlık için çalışmaya başladım…

————————————————————————————-

Howard: Sheldon, neden bu açılmamış maaş çeklerini masanda tutuyorsun?
Sheldon: Çünkü almayı planladığım çoğu şey henüz icat edilmedi.

————————————————————————————-

Raj: Her konuda bir fikrin var mı senin?
Sheldon: Evet
Howard: Bir de her zaman haklı olduğunu mu varsayıyorsun?
Sheldon: Bir varsayım söz konusu değil ki….

————————————————————————————

Raj’dan sorular

Soru 1-Zombiler yiyecek insan eti bulamazlarsa ne oluyor? Açlıktan ölemezler yani, zaten ölüler.
Soru 2-“Vampirler kendilerini aynada göremiyorlarsa  nasıl tıraş oluyor?
TBBT son bölümden….. ( 4. sezon 15. bölüm)

—————————————————————————————

Howard: Hey selamlar, aç mısın?
Sheldon: Enterasan, bu ülkede dostça bi kelime iken Sudan’da zalim bir söz. Ders çıkaralım diye söyledim…

—————————————————————————————

Amy: Mem teorisini biliyior musun?
Sheldon: Ben her şeyi biliyorum ama sen yine de devam et…