“Leyla ile Mecnun” dizisi replikleri

Leyla ile Mecnun’dan. Mecnun’un babası İskender: “Yalnızlık gece ayazında sabaha kadar beklemek gibidir. Isınmak için güneşin doğmasını beklersin sabaha kadar ama o güneş hiç bir zaman doğmaz. Yalnızlık bulamadığın sevgiyi başka yerlerde aramak gibidir. Ne yaparsan yap onu bulamayacağını bilirsin ama yine de vazgeçmezsin”

—————————————————————————————————————————————————

İsmail Abi: “Adamlar bana çay verdi çay! Çay veren adam hiç kötü olur mu ? Aklın mantığın kesiyo mu ?” 

———————————————————————————————————–

İsmail Abi: “Bıyıkların Sarkozy e mi Erdal…”

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

GÖĞE BAKMA DURAĞI
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım
Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından
Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından
Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar
Şu aranıp duran korkak ellerimi tut
Bu evleri atla bu evleri de bunları da
Göğe bakalım

Turgut UYAR
(Leyla ile Mecnun 47. Bölüm şiiri)

—————————————————————————————————————————————————–

Mecnun bir adamla tanışır ve: “Çok Mecnun oldum” 

——————————————————————————————————–

İsmail Abi: “İşte Mecnun sobalı evlerde büyüyen çocuklar çok acımasız olabiliyor”.

————————————————————————————————————————————————–

İsmail Abi: “Benim dedemin dedesi “Görüncek Adam”dı.” (İsmail Abi süper kahraman olursa)

—————————————————————————————————————————————————

Mecnun: “Yüzüm yok benim. İyi olmuş. Sabah kalkınca yüzümü yıkamayacağım!!!”

—————————————————————————————————————————————————

Öğretmen: Sınavlara neden çalışmadın?

Erdal Bakkal- Dedem öldü hocam

Öğretmen -Oğlum deden 7 sene önce ölmedi mi?

Erdal Bakkal – Hocam işte 7 yıldır yastayım….

————————————————————————————————————————————————–

İsmail Abi: “Sizin ağzınızdan çıkanla kulağınız duyduğunun bir olmadığının farkındasınız demi?”

————————————————————————————————————————————————–

İskender: “Sesin içine kaçsın Erdal……”

————————————————————————————————

“Çay Erdal Bakkalda içilir.”

————————————————————————————————

Mecnun Sedef’e: Ben senin ismini değil, seni sevdim.

—————————————————————————————————————————————————–
İskender Erdal Bakkkal’a: Seni Rockçılar coverlasın emi Erdal….

—————————————————————————————————————————————————-
İsmail Abi: Benim anne tarafım Mona Lisa’ya baba tarafım daaaa Vinci’ye kadar gider….

—————————————————————————————————————————————————

Mecnun: Adamın biri uçaktan atlamış dünyayı tutturamamış….

—————————————————————————————————————————————————

Descartes: Düşünüyorum, o halde varım

İsmail Abi: Bak Descartes, ağaçlarda varlar ama düşünmüyorlar….

————————————————————————————————————————————————-